975330.jpg

Heippa!
Iloinen yllätys odotti minua tänään kun tulin töistä kotiin! Postin joukosta löytyi pakettikortti ja heti oli kipaistava postiin hakemaan pakettia! Ihanan suklainen yllätys odotti minua ja oli sly:ni muistanut lapsiakin kivoilla mehujäämuoteilla. Kiitos kovasti Sly, paketti on juuri minun näköinen ja kaikille varmasti löytyy käyttöä! Tässä vielä lista mitä kaikkea kivaa ylläri sisälsi:
- Suklaa kahvia (Kuullostaa mielenkiintoiselta!)
- Fazer Nature hedelmä suklaa-sekoitus ( Ihan uusi tuttavuus minulle, varmasti hyviä!)
- Chilisuklaa sekoitus ( En ole koskaan kokeillut, mieli on kyllä tehnyt)
- Muumi mehujäämuotteja ( Lapset halusi heti päästä testaamaan)
- Pallorauta ( Tälläistä minulta ei löydykkään)
- Valkosuklaa rouhetta (Tämä on hyvää muffinseissa)
- Chili-maissi suklaapatukka ( Nam!)
- Marimekon servettejä ( Ihania, olen ihan Marimekko friikki)
- Suklaakiisseli- ja suklaadippireseptit ( Kumpaakaan en ole aiemmin kokeillut, kuullosti kivoilta!)
- Aivan ihana kortti, jossa oli kaunis kirjoitus!

Vielä kerran kiitos Sly:lle, aivan ihana paketti!