1349647.jpg
Tänään postintäti soitti ja kertoi, että minulle olis paketti tulossa ihan kotiovelle. Hämmästys oli suuri, kun paketti oli niin iso! Se sisälsi kaikkea kivaa eli:
* 7 erilaista suklaalevyä jotka kaikki on mulle uusia tuttavuuksia. (olen merkkiuskollinen =D )
* Iso Haribon karkkipääsiäismuna. ( mistä tiesitkin että just tänään etsin lähikaupasta epätoivoisesti haribon tuttikarkkeja niitä kuitenkaan löytämättä)
* Kauhanaluskauha (tälläistä mun on pitkään pitänyt ostaa)
* Kaunis keväinen kaitaliina (sopii pääsiäispöytään)
* Fondue-setti jonka postipoika oli onnistunut särkemään =( (pikaliima tulisi tarpeeseen ;-) )
* Pussillinen tuikkuja fondue-settiin
* Ihana pääsiäiskortti

Ihana paketti, hommaan tuohon Fondue-astiaan uuden alaosan niin pääsen sulattelemaan ja maistelemaan noita kaikki minulle uusia suklaamakuja. Tosin valkosuklaat saattaa kadota parempiin suihin ennen sitä =) Kiitos ystäväni oikein paljon, jännityksellä odotan paljastumistasi. Vaikka pieni aavistus mulla saattaa olla ;-) Kiitos sinulle näistä kaikista ihanista paketeista, niistä on ollut minulle todella paljon iloa!