2044587.jpg
Tällainen komistus odotti minua postissa tänään! Paketti paini ihan hirveesti joten oli maltettava odottaa kotiin asti avaamista.

2044590.jpg
Tältä paketin sisältö näytti ensi silmäyksellä. Esikoinen sanoi että hänestä on aina hirveän jännittävää kun saan näitä paketteja eikä hän malttaisi odottaa niiden avaamista! =)

2044591.jpg
Nämä kaikki ihanuudet paketista löytyi:
* 4 eri makuista teepussia, nam!
* Koristetähtiä
* Sokerihelmiä (Nämä molemmat ovat ihania, ja käytän näitä ainakin piparkakkujen koristeluun)
* Unikonsiemeniä (näitä en olekkaan ennen käyttänyt)
* 4 kaunista mukia
* 2 ihanan väristä tuikkukippoa ja tuikut
* Ihania Marimekon servettejä (nämä, mukit ja tuikkukipot ovat just mun väriset)
* Mustikkavalkosuklaata (tää on tosi hyvää)
* Vadelman makuista tummaa suklaata (tämän käytän suklaapiiraaseen)
* Vaniljakastikeainetta (tämä on aina tarpeellista)
* Kauniita kulmatarroja korttien tekoon ( olin just ajatellut ostaa tällaisia)
* Aivan ylisuloinen liskomuotti jota olen himoinnut jo pitkään! (ihan kun mun tatuointi)
* Kaunis kortti jossa oli nätti runo

Kiitos sly tuhannesti mitä mahtavimmasta paketista! Paketin kaikkia juttuja tulen aivan varmasti käyttämään ja rupesinkin jo heti suunnittelemaan paria juttua! Sanat eivät riitä kuvailemaan miten iloinen olin tästä paketista! Pakko oli heti soittaa miehelle ja hehkuttaa paketin sisältöä! =)

2044592.jpg
Tässä vielä lähikuvaa tuosta ihanasta liskosta! =)