Kävin eilen hakemassa ihanan vihreän sävyisen paketin. Olen influenssassa joten kuvan ottaminen ja kuvan lisääminen vähän kestää! Iso Kiitos Villa Caramillaan aivan ihanista paketeista joita tämän kierroksen aikana olen saanut!

Edit 19.1.09:

Pahin flunssa on voitettu joten pääsen vihdoinkin päivittämään paketin ihan kuvan keraHymy Elikkäs sain siis viimeisenä pakettina lempiväriini sävytetyn paketin joka sisälsi:

* Vihreää marsipaania ( tätä kuluu aina)

* Vihreitä koristekuulia (näitä olen pitkään himoinnut, mutten ole mistään löytänyt)

* 3 Fazerinapatukkaa, yksi normi ja kaksi caramelia (kyllä, kuvasta puuttuu yksiViaton)

* Pikku siivilä (tällaista mulla ei vielä ollutkaan)

* Kaunis kahvipurkki, jossa on mun kaikkia lempivärejä (vanha kammottava läpinäkyväpurkki saa kadota tämän tieltä)

* Vihreää teetä ( teetä kuluu aina ja paljon)

* Kaunis vihreä kynttilä ( edelliset olenkin jo polttanut, oli tosi kauniit)

* 3 pussia leivontamausteita vihreissä pusseissa (leivinjauhe,kardemumma ja vaniliinisokeri)

*Kaunis kortti

Aivan mahtava paketti, iso kiitos Arjalle Villa Carmillaan! Olit varsinainen ajatustenlukija kaikkien pakettien suhteen. Kaikelle on löytynyt käyttöä ja tällä viikolla leivon vielä tämän paketin sisällöstä kakkua! Ihanaa talven jatkoaHymy