Olen taas kerran jälleen sairaslomalla ja paketti saapui sopivasti piristämään päivääni. Tällä kertaa vaivaa angiina.. ( Musta tuntuu, että aina kun saan sly-paketin olen kipeenä.. Sen siitä saa kun työskentelee hometalossa) No, kaikeksi onneksi olin kotona  sillä kirje ei olisi mahtunut luukusta niin sain paketin sitten suoraan käteen postipojalta. Ja mitä ihanuuksia paketti sisälsikään:

* 2 pussia m&m suklaakarkkeja (varsinkin nuo keltaisessa pussissa olevat on mun herkkua)

* Tikku jolla voi kokeilla vaikka muffiensien kypsyyttä (tällästa mulla ei vielä ollutkaan)

* Tosi kauniita ja keväisiä servettejä (sopii mun keittiön sävyihin tosi hyvin)

* Aitoa vaniljasokeria (tätä kuluu aina)

* Ihanan värisiä, 2 kokoisia muffinsivuokia (ystävänpäiväksi pääsevät testaukseen)

* Ihana pinkkisävyinen strösselimix (ostin just näitä samoja, mutta 2 prinsessan taloudessa ne ei kauan kaapissa vanhene Nauru)

* 2 erilaista muffinssiohjetta. (suolaisia muffareita aion kokeilla lähipäivinä)

 

Kiitos tuhannesti aivan ihanasta paketista Sly!Hymy Nyt on taas hyvä syy leipoa jotain, on ollu aika kiirettä kun tuo työnteko ja ainainen sairastaminen tuppaa haittaamaan kaikkea muuta mukavaa. Viikonloppuna viimeistään pidän tyttöjen kanssa muffiensien leipomispäivän niin päästään testaamaan strösseleitä ja suklaakarkkeja vuokia unohtamatta!