Leivoin sunnuntain kunniaksi pullapitkon, mutta joku meni pahasti pieleen kun maku on mitä hirvein! =X Mun on pitkään tehnyt mieli rusinapullaa ja voitte arvata mikä pettymys järkky maku oli. Mä en tajua mikä meni pieleen, mun mielestä kaikki raaka-aineet on tuoreita eikä niissä oo mitään vikaa aiemmin ollu. No, mutta tulihan harjoteltua pitkon tekemistä, en oo aiemmin pitkoa vääntäny! =)

Edit: Lueskelin tossa pullataikinan ohjetta uudestaan ja sit tajusin minkä mokan tein! Laitoin vahingossa 3/4 tl sokeria, kun sitä piti laittaa 3/4 desiä! Suolan ja sokerin määrät oli ohjeessa päällekkäin ja minä olin vaan tuijottanut suolan määrää enkä ajatellut taas yhtään mitään!!! Mitä tästä taas opimmekaan?? =D

Mulle kävi kerran ylä-asteella vastaavanlainen kämmi, kun tein kiisseliä. Katoin että ohjeessa oli perunajauhoja 2dl vaikka siinä oli 2rkl. Opettaja nosteli sit mun klimppisoppaa kattilasta ja pyysi muita oppilaita katsomaan miten kiisseliä ei kuulu tehdä!! Terveisiä vaan tutuille jotka mut tästä tunnistaa! =D En muista, koska ois hävettäny yhtä hirveesti..